divendres, 6 de març del 2009

La bicileta


LA BICICLETA


Hola gent sóc Josep Manel Zarzoso Ferrer de la classe del taller de valencia de segon d'això de l'institut Escultor Francesc Badia.
Estic una mica molt esportista i magradaria molt anar en bicicleta. Quasi tots els diumentges meu oncle i jo anem a la bici. Ens dóna igual que sigui per la muntanya, per carretera, a bolt per la platja o per la ciutat. El temps a bolt ens té igual per que si plou o fa molta calor el millor és gaudir del temps que fa i la companyia que dus al costat.
En aquests moments la meva bicicleta és la que ja amunt

Una btwin fa dos anys. La del meu oncle ja et buit anys però encara que tingui tants anys continua anat com anava al principi. El meu oncle és un aventurer dels que ja no ian. En aquests moments estem entrenant per a la carrera que van a fer al Puig el dia 5 de Maig.

La meva tia també sol venir amb nosaltres el que passa és que aquesta d'aneu però ens dic que quan es recuperi vindrà amb nosaltres tots els dies que pugui.
La meva tieta també té la mateisa bici que la meva però una mica més bella.
No estem en cap botons de bicicleta anem per lliure que és el que més ens agrada. El cap de setmana passat va manar a la Malvarrosa yl'altre finde a santa Esperit.

A l'estiu on solem anar és al xalet, sempre amb les bicicletes però no sempre podem enviar a les bicicletes per a que també hem de treure els meus cavalls.

En aquests moments el més important en la meva vida a la bicicleta per que és el que més magradaria i sinó s'ho cregau pregunteuli això als meus amics ells eu Savena molt bé.

En fi a tots els que els agraden les bicicletes dirlos que no o diseno mai que la bicicleta és un gran món que ajuda al medi ambient perquè no contamina i més fas exercici que és bo per a la salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada